Imorgon smäller det!

2011-10-29 @ 23:23:34
.. "fått resfeber än?" har varit den ständiga frågan man fått denna veckan och jag kan svara att jag inte känt nått i veckan eftersom jag har jobbat och haft mycket annat, men nu ikväll kommer den med buller och bång!
De här två dagarna, eller egentligen hela veckan, har jag sagt hejdå till så många att jag tappat räkningen men det har ändå inte gått in i mitt huvve att vi inte kommer vara hemma igen förän i precis till JUL! Det är låååååång tid...

OMG.. vad har vi gett oss in på??

Håller på att packa.. känns som om jag packat för mycket.. men ändå INTE! Skitlite kläder för 50 DAGAR!
Jag och Sara ringer varandra stup i kvarten -"Vad har du tatt med?"
" tycker du jag ska ta med detta?" "SHIT det är redan fullt!!"

Jag tror jag måste återvända till packningen nu, och ta bort lite.. eller lägga till lite... ta bort lite..

13.00 Åker vi hemifrån
17.30 fr Landvetter
22.00 fr Amsterdam

Måndag 31 okt 21.00 FRAMME på BALIIII!

För att citera en god gammal vän, Nu ger vi JÄÄÄÄRNET!

TIJHOOO!

Kram på er// Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback