Antligen?

2011-11-25 @ 15:12:33

Nu sitter vi vid datorn igen! Det var ju ett tag sen vi uppdaterade. Vi har hunnit med mycket sen sist!
Nu ar vi i Ao Nang pa fastlandet, innandess var vi pa Koh Lanta. Imorgon aker vi till on Koh Samui, dt tar ca tre till fyra timmar med buss och farja.

Vi har snorklat och sett helt otroliga fiskar, simmat genom en mork grotta, traffat apor pa en strand och jag har fatt kora speedboat!! hehe for att jag tjatade sa.

Vadret har inte varit det basta som vanligt, regnar oftast pa eftermiddagarna sa vi har legat och degat och läst ratt mycket. Igar formiddag akte vi till en thaitant och larde oss laga thaimat. Mysigt och spannande, men vi lar knappast kunna hitta alla ingredienser hemma i Sverige.
Sa jag och Sara ska oppna thairestaurang hemma nu..


NOT! HAHA..! Finns det tillrackligt av redan. ;p

Vi har fixat naglarna annu en gang av en super duktig tjej pa Lanta, mina ar guldglittriga och Saras rosaglitter. SuperSChnyggt!
Shoppar gor vi lite smatt da och da, hittills har det blivit klader vi anvander här ,typ linnen, bikinis, shorts, och  nagra oronhangen och planbok.

Sara har last ut sin bok, som hon verkligen kan rekomendera, hon laste ut den pa typ tva dagar, "Remember me" av Sofie Kinsella och jag laser filmaktuella "Niceville" som e superbra!

Det ar mindre an en manad kvar till vi aker hem, och pa sondag tander vi det forsta adventsljuset! :)



Puss o Kram, grön banan! :D


Annie och Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback